K , Dah nak puasa dowh skunk . So ! Azam Bulan Ramadhan ny !
First , ak nak minta maaf dekat semua orang sebab perangai ak yang annoying gilaa babi ni especially kat Qurratu Ain sebab ak asyik blame semua benda kat dia je tanpa pikir yang ak pun ada buat salah . Actually Banyak salah ak kat dia tapi ak xnak mengaku . Sakai en ? Xpe , Bulan puasa ni tengok r . Azam nak jadi baik plus try to be a perfect bf and not a fucKing bf . Hmm . Actually . Ak nak bagi tawu semua orang yang ak ada satu lubang besar dalam diri ak ny . I dunno what it is tapi ak rasa benda uhh datang drpd diri ak sendiri . I mean , Ak try tengok diri ak balik kat cermin and suddenly i cried ? Sumpah ak ckap , Ak ny banyak gilaa berubah . Time darjah 4-6 boleh dikatakan ak ny budak muka xbersalah . Tapi lepas naik f1 , macam2 ak buat . TAMBAH AGY DGAN PERANGAI BARU AK IAITU MENYAKITAN ATY ARY ORANG TERMASUK AWEK SENDIRI .
Xke bangang perangai ak ny ? Sape2 apel nan ak mesti merana . I hate myself ! I hate Mirza Amiruddin ! He's a fucking guy ! Erghhh , Pape pun , Ain , Im sorry , Dunno how to say it , But im sorry kay ?
#Tangisan kekecewaan
No comments:
Post a Comment