Hye guyys !
How are you ? Hope korang sihat r ..
As u all know , Mirza nye kaki sakit kan . Tapi sekarang dah 80% okayy !
Yayy ! Cume nak practice Jalan jee . Susah plak nak jalan macam biasa !
Sekarang Mirza jalan cam ketamm . Hahaha . Sian kann ?
Hari ni actually nak cerita pasal Apa Mirza buatt time Sakit , So , Let the story begins !
Masa Mirza sakit , Mirza dduk dpan Lappy 20/7 . Skype je keje nye .
Dengan sape ? Ofcourse laa dengan Isteri tersayang , Putri Qurratu Ain ..
Hehe , Korang jgan ckap Mirza gedikk sbb nak skype nan dia jee .
Mirza skype dengan dia sbb yg lain xnak skype nan Mirza . So , Ain jelaa . Hehe .
Tambah lagi dengan Skype kurang orang . Hahaha . Kesian Mirza : (
K laa , The another 4hours Mirza Tidur . Hehehhe . 4hours je .. Kejapkan tido ?
(Padahal tido 12 jam)
Hahaha . K , I think thats all. Boii . Any comment ? Shout laa dekat Shout Box : )
No comments:
Post a Comment