Sunday, July 10, 2011

Skype : )

Hye guyys !

How are you ? Hope korang sihat r ..

As u all know , Mirza nye kaki sakit kan . Tapi sekarang dah 80% okayy !

Yayy ! Cume nak practice Jalan jee . Susah plak nak jalan macam biasa !

Sekarang Mirza jalan cam ketamm . Hahaha . Sian kann ?

Hari ni actually nak cerita pasal Apa Mirza buatt time Sakit , So , Let the story begins !

Masa Mirza sakit , Mirza dduk dpan Lappy 20/7 . Skype je keje nye .

Dengan sape ? Ofcourse laa dengan Isteri tersayang , Putri Qurratu Ain ..

Hehe , Korang jgan ckap Mirza gedikk sbb nak skype nan dia jee .

Mirza skype dengan dia sbb yg lain xnak skype nan Mirza . So , Ain jelaa . Hehe .

Tambah lagi dengan Skype kurang orang . Hahaha . Kesian Mirza : (

K laa , The another 4hours Mirza Tidur . Hehehhe . 4hours je .. Kejapkan tido ?
(Padahal tido 12 jam)

Hahaha . K , I think thats all. Boii . Any comment ? Shout laa dekat Shout Box : )

No comments:

Post a Comment