Assalamualaikum guys ! Today is just a normal day with a little bit something odd happened ..
its not that odd , its just my mum bought me a new perfume , RALPH LAUREN NO. 4
I mean like wow ! tak pernah Mama nak kasi benda-2 yang best-2 macam tu , tapi tiba-2 hari ni dia kasi .. Best siott .. Alaa , bagi korang memang laa benda tu kecik jee .. Tapi bagi aku benda tu memang special . Korang boleh laa kate ' Perfume je , xde pape kowt ' Tapi kalau ak ' OMG ! new perfume ' Exited ak uh memeng tahap gaban , yelaa . ak kan suka MENGHARGAI BENDA + ORANG so , xplek laa ak jadi exited . haha xD
okay laa . itu je kowt nak share dengan korang.. so , night yall ! Love yaa .. haha xD
P/S : I'm a crazy guy talking about his crazy stuff .. So , i'm sorry if i annoyed you : P
No comments:
Post a Comment