HYE GUYS . hari ini saya nak cerita pasal game Evony .. Tapi sebelum itu , Assalamualaikum ~ Baiklah , game itu ialah sejeni game yang berdasarkan strategi , kepandaian dan kesabaran . Tapi bukan itu ceritanya . Ceritanya ialah tentang seorang avatar yang perangainya seperti budak-budak . YaAllah , umur dia dalam 25 tapi perangai , ash ash ash . Saya cuma terlupa untuk hantar 1juta makanan sahaja , kemudian dia merajuk dan tidak mahu menerima apa-apa lagi bantuan . Gedik betul perangai dia . Walaupun saya sudah menghantar 1juta makanan , dia tetap tidak mahu menerimanya . Sumpah saya tengah geram dengan dia . Tapi saya hanya boleh sabar sahaja dengan dia . Kemudian , dia sempat lagi mengutuk saya macam-macam dekat Alliance Channel . Dalam hati saya memang sudah berapi gila tetapi fikir-fikir balik , saya rasa macam , biarkanlah dia . Bukan mati pun . Jadi saya pun biarkanlah dia walaupun dia tetap mengutuk saya ..
p/s : Saya saja nak luahkan ketidak-puasan hati . Tidak ada kene mengena dengan yang hidup dan mati
No comments:
Post a Comment