assalamualaikum T_T .. today , i nak crite psal pmilihan daerah tadi .. ok .. crite nye begini ... bagi la tepukan dulu .. cane nk cite camni ( '' , )
ok , pagi tadi , mase nk pgy sekolah STAJ , kiteorg cam sesat r , punye laa lme sesatnye , dri 7.30 - 8 ? ape ? xlame ? adoyh korang ny , lame r 2 , mmgbazir mase you know ? lepas uh mmg r sah2 lambat smpai skola nye , mse sampai skola uh , kiorg da cuak r , takot lambat .. TAPI , tgok2 cikgu pown baru sampai . .haha ! tegelak ak mase smpai uh .. then ckgu sroh pakai b0ot sume , pa2 tros maen .. team cmporan andalas , skowl klang mne tah n 1 agy xtaw .. ble da abes game 1 uh , adi cakap r " weyh mir , kaw dpat r pmilihan uh '' padahal , mase ckgu sebut nama yg dipilih , xde pown nama aku ! arghh ! babi dowh Adi ! nme die plak yg disebutnya . .haishhh , tp masih ada harapan .. sebab nnty 26 FEB ada lagy pmilihan bola wakil daerah .. yang ary ny punya ckgu amek 17 org je .. So mkne nye ad ruang lagi dlam 7-13 orang lagy .. ak nk makesure , 2nd time ny ak mesti dpat , WAJIB !
berakhir sudah story saya .. harap anda terhibuk kyh ? assalamualaikum ..
No comments:
Post a Comment